چگونه بهترین پالتو مردانه 2021 را انتخاب کنیم؟

پالتو مردانه مشکی

پالتوها از جمله مواردی هستند که هرگز از مد نمی افتند. یک پالتو شیک و زیبا همیشه طرفداران زیادی داشته و دارد. بنابراین ، هیچ کمد لباسی بدون پالتوها، وجود ندارد. پالتوهای مردانه 2021 ظاهری زیبا و دیدنی به هر مردی می بخشد.پالتو مردانه 2021 از ظاهر سلبریتی ها نیز جدا نیست. پالمرسون ، چسترفیلد ، پوآرت و حتی کوکو شانل از طرفداران پوشیدن پالتو شناخته می شوند.

پالتو کلاسیک راه زیادی را طی کرده است و تغییرات زیادی را متحمل شده است. امروزه پالتو های مردانه 2021 به هر سبکی که باشد استفاده می شود.

چگونه بهترین پالتو مردانه 2021 را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب پالتو شیک و راحت ، عوامل مختلفی را باید در نظر گرفت.

ما پیشنهاد می کنیم فقط مدل های با کیفیت را در نظر بگیرید. این موضوع در درجه اول اهمیت قرار دارد. در صورتی که تصمیم به خرید یک پالتو چرمی گرفته اید ، مطمئن شوید که ترکیب مواد و طبیعی بودن آن را مطالعه کرده اید.

برش ، چسب ، آستر از عوامل اصلی کیفیت پالتو مردانه است.

در صورتی که تصمیم گرفتید پالتوهای مردانه را با یک پرکننده انتخاب کنید ، آنهایی را انتخاب کنید که دارای پرکننده های نایلونی ، پلی استری یا پلی آمیدی هستند. اینها بسیار بادوام و ضد آب هستند.

در نهایت ، در وهله اول دلیل اینکه می خواهید پالتو مردانه بخرید را فراموش نکنید. کت ها برای گرم نگه داشتن شما هستند ، بنابراین پارچه را به عنوان ماده اصلی در نظر بگیرید.

مدل های ساخته شده از پارچه با نخ های پشمی دوخته شده اند که گرما را حفظ می کنند و اجازه نمی دهند سرما به شما نفوذ کند.

پالتو مردانه 2021

روندهای مدرن کت های طراح مردانه 2021

کت و پالتو مردانه چرمی 2021

از ترند های سال 2021 برای پوشش مردان، کت و پالتو زمستانی چرمی است. چرم یکی از متداول ترین و محبوب ترین مواد برای کت و پالتو مردانه 2021 است. این ماده اجازه می دهد تا یک آستر بی عیب و نقص ایجاد شود ، که کاملاً روی بدن قرار می گیرد. مهم ترین مزیت پالتو چرمی این است که خیس نمی شود و بنابراین برای زمستان بسیار مناسب است.

در میان انواع مختلف پالتوهای چرمی مردانه 2021 ، می توانید آن هایی را پیدا کنید که مناسب شما باشد و مردانگی ظاهر را به رخ بکشد.

پالتو زمستانی مردانه دراپ 2021

یکی دیگر از مدلهای مورد پسند طراحان گرایش های مد 2021 ، پالتو دراپ است. هنگامی که به درستی انتخاب شود ، این قدرت را دارد که جذاب ترین شکل ممکن را به مردان ببخشد.

جهانی بودن این مدل شگفت انگیز است. کت های دراپ 2021 برای مردان  می توانند هر جوان متوسطی، را شجاع و شیک جلوه دهند.

کاربردی بودن پالتو مردانه دراپ یا پارچه ای یکی دیگر از عواملی است که مردان را به خود جذب می کند. تمیز کردن این پالتو بسیار آسان است. وقتی از این کت ها به درستی مراقبت شود ، مدت زیادی برای شما کار می کند.

پالتو مردانه مدل 2021

پالتو مردانه مدل چهار دکمه 2021

اکثر پالتوهای چهار دکمه مردانه، دارای قد متوسط هستند. کمربندهای پهن و دکمه های زیاد به عنوان تزئین در این مدل ها استفاده می شود.

طراحان پالتوهای چهار دکمه مردانه در سال 2021 ، بیشتر این کت ها را برای استایل جوانان در نظر گرفته اند. با این حال، زیبایی این کارها به قدری ست که برای همه آقایان با هر سن و سالی مناسب است.

دافکلوت

این مدل از سری پالتوهای مردانه، در سال 2021 مجبوبیت زیادی پیدا کرد. مدل دافکولت دارای یک پالتو با قد متوسط و دکمه های قلابی شکل، به همراه یک هودی ست. معمولاً این مدل پالتوهای مردانه دارای فری سایز هستند.

ویژگی بارز این پالتوها برای مردان این است که به جای دکمه های معمولی ، قلاب هایی وجود دارد که کت را محکم می کند.

  • REISS

کت بلند گیبل ریس کاملا کلاسیک است ، حتما برایتان پیش آمده است که مردی خوش لباس را در حل قدم زدن در خیابان دیده اید و به این فکر کرده اید که لباس خود را از کجا تهیه کرده است. محبوب ترین رنگ برای این پاالتو، رنگ شتری و قهوه ای روشن است است ، اما امسال رنگ سبز تیره ، از رنگ هایی بوده است که مشتری ها علاقه زیادی به آن نشان داده اند.

  • DRAKE’S

این پالتو از ترکیب پشم بکر ، نایلون و آلپاکا بریده شده است. این مدل نوعی پالتو است که ممکن است در یک عکس شیک از دهه 1960 مشاهده کنید ، به زیبایی روی کت و شلوار سه تکه پوشیده شده و توسط یک عینک آفتابی تزئین شده است. کامپید پومپادور این محصول ایتالیایی است و دارای ظاهر و کیفیتی زیبا با یقه بزرگ شیک و بزرگ است.

 

  • ASKET

ترکیبی از ظاهری کلاسیک، دوختی تمیز، پرستیژ بالا و راحتی و گرمی را در این پالتو می توان پیدا کرد.این چیزی است که پالتو اسکیت را محبوب و چشم نواز می کند. این پالتو ساخته شده از 100 درصد پشم بازیافتی ، ساده ، هوشمند و پیچیده برای بسیاری از زمستان های آینده است.

 

  • BODE

این پالتو بافته شده از روکش های تکه ای که زمانی برای تختخواب داخلی استفاده می شد ، در ترکیبی از پنبه ، ابریشم و ساتن ساخته شده و قطعه ای را ایجاد می کند که سر هر کسی را که در پیاده روی های زمستانی خود با آن روبرو می شوید ، برمی گرداند.

 

ست کردن پالتو مردانه

کدام پالتوهای زمستانی مردانه را در سال 2021 بپوشیم؟

 

انتخاب پالتویی كه با ساير لباس ها و كل استايل سازگار باشد يك فرايند بسيار خاص است.

در مورد کتهای چرمی برای مردان ، شما می توانید آن ها را با هر نوع استایلی ترکیب کنید. انواع پالتوهای چرمی نیز قابلیت ست شدن با اکثر ژاکت ها، پلیورها و سایر لباس های داخل کمک یک آقا را دارد.

هنگام انتخاب یک استایل ، بدن خود را فراموش نکنید. یه عنوان مثال انتخاب پالتوهای بلند برای مردان قد کوتاه کاری اشتباه است و این مثال خوبی برای در نظر گرفتن تناسب اندام در هنگام انتخاب لباس است.

معیار دیگر در انتخاب پالتوی مردانه ترکیب رنگ ها است. رایج ترین راه برای داشتن استایلی همه پسند در سال 2021 در خصوص پالتو و لباس های زمستانی مردانه، انتخاب پالتو با طیف رنگی مشابه با دیگر لباس هاست.  با این حال ، اگر در مورد رنگ ها آگاهی کافی دارید ، گزینه های زیادی برای ترکیب لباس های چند رنگ با هر پالتو رنگی وجود دارد.

 

 

پالتو مردانه بلند

برای خرید پالتو مردانه اینجا کلیک کنید.

طرح های شیک و زیبا برای پالتو مردانه 2021

داشتن استایلی شیک و یونیک با استفاده از پالتوهای مردانه 2021، و در کنار آن انتخاب اکسسوری های مناسب، امری امکان پذیر و قابل اجراست. ترکیب رنگ این اکسسوری ها با لباس های پوشیده شده، می تواند ظاهری شگفت انگیز به آقایان امروزی بدهد.

سعی کنید رنگ های خنثی را متوقف کنید تا 100٪ نتیجه مطلوب داشته باشید. مشکی و خاکستری گزینه های خوبی برای شروع هستند.

وقتی می خواهید جدی و با اعتماد به نفس به نظر برسید ، وجود این رنگ ها به طور خودکار فرض می شود. در صورتی که عاشق رنگ های روشن هستید،  گیلاسی ، آبی ، قهوه ای بهترین گزینه ها هستند.

ظاهر زیبا و مدرن را می توان با رنگ های بنفش بادمجانی یا شکلاتی برای پالتوهای مردانه 2021 به دست آورد. رنگ های با توناژ خاکی و سبز نیز، ظاهر شخص را مردانه تر نشان می دهد.

پالتوهای شطرنجی مردانه مدل های فوق العاده محبوب در سال 2021هستند. در صورتی که طرفدار قفس باشید طراحان انتخاب های زیادی دارند.

توجه داشته باشید که ترکیب رنگ و تضاد رنگ روی خود پالتوها جذابیت بیشتری به پالتوهای مردانه می بخشد. کنتراست و تضاد توجه را به خود جلب می کند و ظاهر جالبی ایجاد می کند. به ترکیب سیاه و قرمز و همچنین بژ با مشکی و خاکستری با مشکی فکر کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *