راهنمای انواع ست کت و شلوار مردانه

ست کت و شلوار
کت و شلوار یکی از لباس های رسمی است که برای قراردادهای کاری و شرکت در جلسات بسیار مناسب می باشد. این لباس به آقایان قدرت داده و اعتماد به نفس آن ها را افزایش می دهد. ست کت و شلوار همان طور که می تواند استایل شما را فوق العاده جذاب کند، در صورتی که به درستی انتخاب نشود ممکن است باعث کاهش زیبایی اندام شما شود. در نتیجه در هنگام انتخاب کت و شلوار باید به مدل کت و شلوار دقت کنید. ما در ادامه روش هایی را به شما پیشنهاد می دهیم تا با استفاده از آن بتوانید کت و شلواری مناسب خود را خریداری نمایید.

اشتباهات رایج در ست کت و شلوار

جوراب بلند و ساده بپوشید

از آن جا که کت و شلوار لباسی رسمی است، جوراب های طرح دار و کوتاه جلوه ای نازیبا به استایل شما می دهد به همین دلیل در صورتی که کت و شلوار بر تن دارید جواربی ساده، بلند و با رنگ تیره پای خود کنید تا کاملا رسمی به نظر برسید. برخی از آقایان همراه کت و شلوار جوراب سفید می پوشند که این روش کار اشتباهی است و جلوه نامناسبی به تیپ شما می بخشد.

پیراهن هم سایز خود بپوشید

پیراهنی که زیر کت و شلوار می پوشید باید اندازه سایز بدن شما باشد. پیراهن های تنگ راحتی را از شما سلب کرده و به راحتی نمی توانید حرکت کنید. لباس های گشاد نیز شما را بدهیکل نشان می دهد. در نتیجه در هنگام انتخاب پیراهن دقت کرده و پیراهنی مناسب بپوشید.

آستین با سایز مناسب بخرید

برخی از افراد در هنگام خرید کت و شلوار به تنها چیزی که توجه نمی کنند، سایز آستین ها می باشد در صورتی که سایز آستین ها تاثیر زیادی بر روی جذابیت کت و شلوار دارد. آستین باید کمی از مچ دست بالاتر باشد و حدودا یک سانت از آستین پیراهن شما از کت و شلوار بیرون بزند.

شلوار اندازه بپوشید

شلواری که بر پای خود می کنید باید تا نوک کفشتان بیاید. در صورتی که شلوارتان از کفش بلندتر باشد، بر روی کفش جمع شده و جلوه نامناسبی به استایل شما می دهد. همچنین شلوارهای کوتاه باعث می شود که شما لخته به نظر برسید.

کت و شلوار هم سایز خود بپوشید

کت و شلوار باید دقیق هم سایز شما باشد و نباید از کت و شلوارهای زیاد گشاد و یا زیاد تنگ استفاده کنید. کت و شلواری های هم سایز شما می تواند جلوه جذابی را به استایل شما داده و شما را خوش تیپ کند و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.
برای خرید کت و شلوار جلیقه کلیک کنید

یقه کت

یقه کت های پفی جلوه ای نامناسب دارد و در صورتی که این یقه به صورت کامل گردن شما را بپوشاند و یقه پیراهم شما مشخص نباشد نمی تواند جذابیت چندانی داشته باشد. در نتیجه یقه کت باید فاقد پف بوده و بخشی از یقه پیراهن شما را نشان دهد.

رنگ های مناسب برای کت و شلوار جلیقه

ست کت و شلوار مشکی

کت و شلوار مشکی از جمله رنگ هایی است که جذابیت خاصی به شما داده و برای مراسمات رسمی گزینه بسیار مناسبی می باشد. در صورتی که پوست و مویی تیره دارید لباس تیره با پوست شما هماهنگ بوده و جلوه گری مناسبی خواهد داشت.

ست کت و شلوار سرمه ای

هر جنتلمن خوش استایلی حتما یک کت و شلوار سرمه ای در کمد خود دارد. این کت و شلوار برای هر نوع مراسمی مناسب بوده و شما در هر مکانی می توانید این لباس را بر تن کرده و در جمع بدرخشید.

ست کت و شلوار خاکستری

خاکستری رنگی خنثی است و با هر نوع استایلی مناسب می باشد. کت و شلوارهای خاکستری رنگ برای هر فرد با هر نوع رنگ پوستی سازگار بوده و به راحتی می تواند جلوه زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین یکی از مزیت های کت و شلوار خاکستری این است که این کت و شلوار با هر پیراهن و کفشی قابل ست است.

در هنگام خرید کت و شلوار جلیقه به نکات زیر توجه کنید

  • شلوار باید تا نوک کفش شما باشد تا به خوبی نه کوتاه باشد و نه بلند.
  • پیراهن استفاده شده برای کت و شلوار باید با رنگ لباس شما هماهنگی داشته باشد.
  • کفش شما باید کاملا رسمی باشد و از پوشیدن کفش کتانی خودداری نمایید.
  • در صورت استفاده از کراوات به رنگ آن توجه کنید.
  • دکمه های کت و شلوار خود را در هنگام نشستن باز کنید.
  • نوع دوخت در استایل شما بسیار تاثیرگذار است آن را مورد توجه قرار دهید.
  • در هنگام خرید کت و شلوار به جنس پارچه آن اهمیت زیادی دهید.
Rate this post

One thought on “راهنمای انواع ست کت و شلوار مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *